Den här går ut till mina saknade vänner

 

Jag har hemlängtan.

 

Jag vill se Angelica Jonssons nya lya, sitta på balkongen och prata om livet.

 

Jag vill krama mina solbrända, vackra föräldrar och höra allt om deras Thailandsemester.

 

Jag vill äta lyxfrukost inne hos familjen Kasthed, dricka för många koppar kaffe och njuta av deras sällskap.

 

Jag vill mysa med Ebba i soffan och höra alla nya ord hon lärt sig.

 

Jag vill dricka öl med Ian Mack på söder i vårsolen och avsluta kvällen med stark päronlikör.

 

Jag vill skratta med Madde Harju och prata om vad som hänt sen sist.

 

Jag vill dricka magiskt vin och sjunga i stämmor med Kåven.

 

Jag vill vara med min fina släkt.

 

Jag vill äta en god middag med Linda, Jimmy och Gurra.

 

Jag vill hänga med Eva Lysell och Mats Hammarlöf och må sådär bra som man gör med dem.

 

Jag vill äta räkor och dricka vin med Elin Schildt.

 

Jag vill sitta i Tantolunden med Mattias Holmström och hans sköna polare.

 

Jag vill umgås med Lena Berglund, prata Ghanaminnen och nya livsplaner.

 

Jag vill bli klokare med och av Segen Meles.

 

Jag vill hänga med Loppan och vara glad, som man är med henne.

 

 

Jag har fina människor och solsken omkring mig, så det är egentligen inte synd om mig.

Men den här går ut till mina saknade vänner.

 

Vi ses snart,

 

A.j



Kommentarer
Linda

Älskar dig & saknar dig min vackraste Anne. <3

2012-03-06 @ 22:48:33
URL: http://bernasdotter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0