I wanna give you a good song

Den 7:e april publicerade jag senast ett inlägg. Dagen då jag var bara några få minuter från mamma och pappa på flygplatsen och hade ett lyckligt leende på läpparna. Det lyckliga leendet satt sedan som fastklistrat under de två veckor jag spenderade med dem och resten av min vackra familj.
Det var drygt fem månader sedan nu.
 
Sedan dess har vi har spenderat tre helt fantastiska månader i USA, en tid i Kanada och den första av många månader i Nya Zeeland.
 
Det kan komma små inlägg om stunder vi upplevde i Nord Amerika, bara för att de är så fantastiska att tänka på. Men vi lämnar det så länge. Allt jag kan säga om tiden vi har bakom oss är att den var magisk. Inga andra ord kan ge den tiden rättvisa. Jo, ett. Lycka. Det är en av de lyckligaste tiderna i mitt liv.

Innan vi gav oss iväg på detta äventyr lovade jag många vänner och annat löst folk att jag skulle hålla dem uppdaterade genom min blogg. Hittills har jag lyckats sådär med att hålla det löftet.

Jag tänkte dock börja försöka hålla det jag lovat nu, om min skrivarinspiration och det kreativitetflöde som uppenbarar sig emellanåt känner detsamma. Det återstår att se.

Som vanligt kommer jag att skriva om saker som beundrar, förargar och fascinerar mig.

Det vore fint om du ville hänga med!

Nu återgår jag till mitt gitarrspelande. I wanna give you a good song.

A.j


 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0