Hallåja!

 

Jag har tänkt fixa en sådan här, eh, blogg, som det så snyggt kallas, ett tag nu. Jag gillar ju det här med att skriva. Det är skönt när man känner kreativitetisk abstinens eller en hopplös rastlöshet.

 

Det känner jag ju dock/tyvärr/som tur är(?) inte ofta eller alltid, därför vet jag inte hur det ska gå med det här. Uppdateringar och sådant är ju livsviktigt för en blogg. Men vi kan väl redan nu säga att vi kör på en ”läs om du vill och jag skriver om jag känner för det”-grej. Det kan väl funka?!

 

Eftersom jag tänkt skaffa denna ett tag har jag redan skrivit ett inlägg om när jag skulle hit, och nu när jag är här har jag ett inlägg om vad jag fick erfara i helgen på en club här i Barcelona – Europas största partystad.

 

A.j



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0